Uwaga: obsługa może odmówić zabrania dodatkowych sztuk bagażu z powodu braku miejsca w lukach bagażowych. W przypadku zabrania dodatkowej sztuki bagażu pobierana jest opłata 40 €/1 szt.
Jeśli rezerwowałeś przez stronę www, zaloguj się do panelu Klienta - jest tam możliwość dokupienia karnetów i ubezpieczeń, w ramach tego, co jest dostępne dla kupionej przez Ciebie wycieczki. Dodatkowe świadczenia możesz dokupić do tygodnia przed wyjazdem.
Przycisk „panel klienta” znajduje się mniej więcej w środku górnej części strony.
Jeżeli dokonałeś już kiedyś rezerwacji przez naszą stronę www to na pewno masz panel klienta. Login to adres e-mail, który podałeś przy rezerwacji a tymczasowe hasło otrzymałeś mailem w momencie jej dokonania. Użyj go, jeśli nie zmieniłeś na inne. Jeśli masz wątpliwości wystarczy kliknąć „nie pamiętam hasła”.
Jeżeli dokonywałeś wcześniejszych rezerwacji inną droga niż przez www – prawdopodobnie nie posiadasz konta - w tym przypadku użyj opcji „zarejestruj”. Po podaniu adresu mail, telefonu i numeru dokonanej rezerwacji otrzymasz tymczasowe hasło – używaj go lub zmień na własne.
Jeśli masz problem z rejestracją - napisz do nas: kontakt@comfortclub.pl.
Kwota wpłaty głównej, dopłaty oraz terminy znajdują się na umowie. Jeśli zakładałeś rezerwację bezpośrednio u nas, swoje płatności możesz sprawdzić także na stronie www (panel klienta ->sprawdź dopłatę). Jeśli rezerwowałeś w jednym z naszych biur agencyjnych, skontaktuj się ze swoim sprzedawcą. Nasi agenci mogą sprawdzić kwotę dopłaty w systemie rezerwacyjnym. Dopłaty do całości trzeba dokonać najpóźniej na 21 dni przed wyjazdem.
Tak - rezerwując przez naszą stronę internetową przy zapłacie zaliczki trzeba wybrać typ płatności "płacę z PAYU" - oprócz przelewów bankowych dostępna jest opcja zapłaty kartą kredytową (Visa, Mastercard). Jeśli zapłacisz kartą zaliczkę 30%, dopłaty do 100% oraz płatność za dodatkowe usługi dodawane do istniejącej rezerwacji trzeba dokonać przelewem.
Opłata przez PAYU możliwa jest tylko w momencie dokonywania rezerwacji.
Aby otrzymać fakturę VAT-marża za zakupiony wyjazd prosimy o przesłanie maila na adres ksiegowosc@wygodatravel.pl.
Faktury wystawiane są na mailową prośbę klienta po zaksięgowaniu całości wpłat za rezerwacje i odsyłane w pdf zwrotnie na maila.
Dane do faktury, które są potrzebne:
- imię, nazwisko i adres osoby, na którą dana faktura ma być wystawiona ( fv wystawiamy na klienta, uczestnika bądź zakład pracy)
- nr rezerwacji, do którego faktura ma się odnosić,
- uwagi do faktury jakie Klient życzy sobie na tej fakturze zgodne z dokonaną rezerwacją (np.: dopisek wczasy, wypoczynek zorganizowany, impreza turystyczna, rozbicie kwot na uczestników – zgodnie z rezerwacją).
Dodatkowe informacje:
Na fakturach znajduje się zapisy: termin wyjazdu, miejsce, usługa turystyczna, kwota rezerwacji.
Istnieje możliwość otrzymania faktury proforma za rezerwacje przed dokonaniem zapłaty (na całą kwotę rezerwacji).
Nie (wyjątkiem są umowy grupowe).
W swoim panelu klienta znajdziesz informacje o zarezerwowanych wyjazdach, dopłatach i terminach oraz będziesz miał możliwość dokupienia takich składników jak ubezpieczenia czy karnety. Więcej na ten temat w punkcie 6.
Wygoda od lat współpracuję z czołowymi przewoźnikami w Polsce. Wszystkie autokary są wyposażone w barek, toaletę, TV. Na przedniej szybie znajduje się tablica z logotypem, nazwą biura oraz kierunkiem docelowym. Miejsca w autokarze przydzielane są w biurze a informacji o nich udziela pilot.
Niestety nie ma możliwości podania numeru telefonu do kierowcy. W nagłych przypadkach i problemach należy się kontaktować pod numerem +48 500 069 732.
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest terminowe opłacenie zaliczki w wysokości wskazanej na umowie. Po opłaceniu zaliczki dopłata do 100% wartości rezerwacji musi nastąpić nie później niż 21 dni do daty rozpoczęcia wycieczki. W przypadku rezerwacji zakładanych na mniej, niż 21 dni przed wyjazdem zaliczka wynosi 100% wartości rezerwacji.
Wpłaty zaliczki można dokonać za pomocą elektronicznego systemu płatności PAY U z poziomu konta klienta w formie e-przelewu, przelewu tradycyjnego, płatności kartą płatniczą lub poprzez przelew tradycyjny na indywidualne konto bankowe. Numer ten tworzony jest w momencie zakładania rezerwacji i widoczny w panelu klienta.
Dopłata do 100% jest możliwa tylko poprzez przelew tradycyjny na indywidualne konto bankowe.